2008-10-17

Idag har jag och min äskling varit ett par i exakt 1 ½ år! Det har vi firat med att göra allt tillsammans idag (har tyvärr ingen vidare ekonomi så kunde inte göra värsta grejen). Men vi har haft det riktigt mysigt. Började med en frukost på sängen från mig med scones och te, hade även plockat en stackas ros som överlevt. Sedan har vi varit i stallet och Olof har fått rida en stund. Åkte in till stan för att inhandla lite saker till maten. Har ätit för- och huvudrätt nu och så blev jag utkörd från köket för att Olof håler på att göra efterrätt. Är nyfiken på vad han ska få ihop, även om jag har mina aningar. Hittills har vi avnjutit avokado med skagenröra till förrätt, entricot med bakad potatis och tzatziki till huvudrätt och om jag gissat rätt så blir det smulpaj til efterrätt :)
 
Är så glad att jag har dig hjärtat, du betyder allt och lite till för mig. Om jag inte hade dig vet jag inte vart jag varit eller vad jag gjort med mitt liv nu, ångrar inte en sekund av vårt liv tillsammans och hoppas på att det blir många fler år med dig! Vet att jag kanske inte är världens bäst på att uttrycka min kärlek till dig, men den är så stark så jag kan inte sätta ord på den, hoppas du görstår ur mycket du betyder för mig ändå! Jag älskar dig Lars Olof Christoffer Nyman! 

  


Kommentarer
Postat av: Loff

Jag älskar dig med Maja Linnea Rothman <3

2008-10-17 @ 22:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0