2008-10-16

Idag har jag varit duktig, har bara rökt 2 ciggaretter (klockan är nu 18.28) i vanliga fall brukar jag ha sugit i mig ungefär ett halvt paket vid den här tiden. Känner mig iofs rätt seg, men stolt ändå!

Har varit i Norrköping idag och skulle byta ut tränset och täcket men det fanns inget att byta till. Så åkte hem med lite mer pengari plånboken istället :P Har även ridit i skogen med henne för första gången, det gick jättebra!

Fick en inbjudan på posten idag till en Halloween fest! Kul, hoppas vi kan gå på den, eller snarare att jag kan övertala Olof att klä ut sig och följa med! Haha... Får se hur det blir med den saken!  



Nu ska jag laga mat.

Kommentarer
Postat av: loff

Jag fick scones på sängen idag =)

2008-10-17 @ 11:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0