2008-10-15

Idag har jag varit i Nyköping med Emelie och Kevin. Vi har fikat, kikat runt på stan, hälsat på mia&micke(?) och bara snackat massa med skit. Kändes som att jag behövde en sån dag. Jag är glad att jag har min Ems :)

Idag har vi haft huset i exakt ½ år och för exakt 3 veckor sen kom vi hem från Gran canaria. Liten check bara :)

Tänkte på när jag stod och borstade tänderna nyss att jag ändå trots allt verkar vara lite populär i jobb-branshen. Alla mina jobb jag haft har jag blivit erbjuden, inte sökt. Det enda jag sökt var på Wreta och där fick jag ja direkt. Sen när jag inte kunnat jobba och varit slö med att höra av mig (trallala) så har dom hört av sig flera gånger och nu är det iaf så att jag ska jobba på Wreta på lördag 15-24 (OB woho) sen även nästa helg och så kommer det bli mer och mer fram till jul. Känns bra även om jag egentligen helst bara vill vara hemma hela tiden. Men sen är det ju det här med att få pengar också, det är ju rätt bra och gött :) Lär bli rätt mycket OB på Wreta eftersom typ allt är kvällar och helger. Är skönt också med tanke på Wilma för då kan jag ta henne på förmiddagen och sen åka och jobba!

Nej, nu lockar min halvnakna man i sängen för mycket... Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0