2008-10-14

Usch, har varit som en sombie på eftermiddagarna i flera dagar nu. Har sovit två timmar precis och känner mig helt slö. Har inte ont i kroppen eller så att jag känner mig sjuk utan bara trött i hela kroppen. Somna nästan vid matbordet förut när jag satt och läste. Hoppas det blir ändring på det. I och för sig har jag inte kunnat sova ordentligt i natt, har typ vaknat flera gånger, vet inte om det var fullmåne eller något, men kunde verkligen inte få någon ro i kroppen. 

  
 

På tal om ro i kroppen så har vi fått en tid för att klippa bort kulorna på Toffe nästa måndag. Hoppas inerligt att det hjälper för han är fullkomligt galen! Idag lät jag honom vara ute när jag var i stallet och han far runt som en galning. Han var inne hos ungehästarna och fick en spark så han flög, sen blev han trampad av en annan så han har skadat tassen lite. Klart att det inte är kul när han skadar sig, men han måste ju lära sig på ett eller annat sätt att han inte bara kan flänga runt vid hästarna hur som helst.

Red lektion för Lisa idag, gick riktigt, riktigt bra. Är nöjd över både Wilma och mig. Provade även träset idag, det var också för litet fast det var det största i FULL vi kunde hitta. Hon är riktigt stor den där hästen. Kom iaf fram till att det inte kan ha varit 165 på täcket utan att det var felmärkt. Fick inte ens ner det över rumpan så det blir att lämna tillbaka såväl träns som täcke och hitta större.

Ska prata med min Ems och se om hon vill åka in till Nyköping med mig någon dag i veckan och fika och vandra runt lite på stan. Ska även försöka få tag på min mor och höra om dom har tid att komma upp till oss någon dag. Har lite svårt att bestämma något nu egentligen eftersom jag inte vet om jag ska jobba i helgen. Men man kan ju "eventuellt" planera :) Och om jag inte ska jobba i helgen så kommer förmodligen Hanna hit så mor&far får stå på väntlistan ett tag om dom inte kan komma en vardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0