2008-10-13

Idag har vi varit i Norrköping en sväng och handlat Täcke, träns och schabrak till min polla. Inte svårt att göra av med ett par tusen där kan jag tala om. Var tvungen att hålla mig i skinnet och BARA köpa det viktigaste. Slutade ändå med ett kvitto på 1093:-. Jaja, det var ju bra köp iaf. Trodde jag... Efter mockning osv tog jag in min kära häst för att rykta henne och ta på det nyinköpta regntäcket. Som på beställning började det även regna och det gjorde mig ju ingenting. Men täcket var för litet. Jävla typiskt. Köpte ändå storlek 165 för att det INTE skulle vara för litet, utan snarare lite stort. Men har tydligen ett monster till häst! Blir till att försöka få tag på ett ännu större, vet knappt om det finns i vanliga affärer, det får vi se.

Toffe är galen och jag har lust att slänga ut honom tills han blir lugn. Han har fått något ryck sen igår och bara ylar hela tiden, han kan inte ens få så pass mycket ro att han kan äta mat utan att springa ett varv i huset och yla innan han fortsätter. (Grannhunden löper). Måste ringa till veterinären och boka tid till klippning (snackar inte kloklippning nu, men det är nog det enda rätta för att få ro i hans kropp).

Nu ska jag ner och diskrutera kvällsmat med min man. 

     
Du är det finsate jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0