2008-10-09

Har gjort ett misslyckat hårfärgningsförsök... är något besviken på att jag inte gjorde som sist när jag skulle ha den här fägen på håret... men, man lär sig av sina misstag. Har färgat håret två gånger idag så får stå ut med att se ut så här ett tag så håret inte faller av. Sen får man väl göra om allt från början. Om jag säger att denna färg färgar av sig så kanske ni kan lista ut vilken det är (jag har iaf bara varit med om att just denna färg vill hamna såväl på tröjan som på kudden).

Nu minns jag inte ens vad jag ska skriva för Olof skrämde mig så hjärtat stannade. Dumma. :(

Får väl skriva imorgon istället om jag kommit på då vad jag ville skriva om. Känner mig helt vimsig nu, var typ 5 minuter sen han skrämde mig och kan fortfarande inte komma på vad jag skulle skriva eller något plus att min puls är uppe i typ 230.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0