2008-10-08

   

Grattis på 25 års dagen kära bror!


Jag bara älskar när det är sånt här väder, vill bara vara ute hela tiden! Idag har dagen spenderats mestadels i stallet och i skogen med Toffe. Gud vad man rör sig mycket när man har djur. Det är så fruktansvärt skönt och man känner att man förtjänar att slänga sig framför tvn på kvällen och man förtjänar att äta mat. Plus att man har så mycket annat att tänka på och göra så man nästan glömmer bort att äta. Det mina kära vänenr är inget jag brukar göra, som pappa brukar säga så är det min mage som styr mig, haha. Men idag ska jag minsann komma ihåg att äta, har nämligen lovat min sambo att göra lasange ikväll.

Red på Wilma första gången idag och hon var hur fin som helst, man kan verkligen inte tro att hon inte ens haft en sadel på sig på 7 år. Visst var hon lite stel men hon var villig att jobba och var inte rädd eller något. Tesan sa att hennes ögon bara lös och glimmade när jag red så hon tyckte nog att det var minst lika kul som jag. Imorgon får vi se om man kanske ska prova henne i skogen också. Så småningom ska jag även lägga upp ett schema för henne så jag håller lite koll på vad jag gör när osv. Är så himla glad att jag tog chansen att ta Wilma när jag fick den!

   


Till helgen kommer det folk hit också, alltid roligt att få besök i skogen ;) På fredag kommer Emelie, Johan & Kevin och så kanske Olofs föräldrar och möjligtvis Calle & Philip också. Full rulle med andra ord. Tänkte föresten bjuda ut Mor & Far hit någon helg också. Mamma saknar visst Smula, så måste dom ju få se Wilma... Sen har dom inte varit här sen i Juni så det är på tiden!

Nej, nu blir det styrketräning, dusch och mat.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0