2008-10-07

Idag är en sån dag som jag skulle vara farlig att ha ute bland affärer. Jag vill färga håret, köpa kläder, pierca mig, beställa tid till tatueringen, köpa massa hårspännen och smycken och vantar och ALLT! Är på sånt himla shoppinghumör idag! Sen vill jag göra massa annat också, typ planera en jättefest men känns onödigt eftersom jag vet att ingen typ har tid att komma hit och förtära alkohol med mig. Men skulle vara grymt kul att ha en riktig jävla fest (typ som min 18 års fest) bara folk man känner och tycker om och där inte alla känner varandra men jag känner alla, perfekt. Men som sagt svårt att lyckas pussla ihop det så att fler än typ max 2 pers kan komma hit samtidigt med tanke på alla jobb och grejer. Tråkigt.
Sen skulle jag vilja göra iordning datarummet, typ åka till ikea och köpa nya möbler och måla om här inne och greja och pyssla! Varje gång jag går in och sätter mig vid datorn så önskar jag att jag kunde fixa iordning, vet ju exakt hur jag vill ha det här inne så mina inredningsnerver får panik!

Tyvärr så kan jag inte göra något av detta på ett ganska bra tag. Först måste jag & älsk få tag på jobb så vi ens kan få hyra, räkningar, djur och mat att gå ihop, seeen kan man börja tänka på sånt där. Man behöver ju faktiskt inte göra allt på en gång heller, vi har ju hela livet framför oss (hej, jag försöker få mig själv att inse att jag inte behöver handla upp de får kronor jag har på en dag). MEN någon gång, förhoppningsvis ganska snart, så vill jag ha råd att kunna göra allt det där. Men nu får jag nöja mig med det jag har och det jag kan göra utan pengar. Ska väcka herrn i huset snart för han ska se på när jag longerar Wilma så han förstår att jag är "the horse wisperer". Haha. Nej nu sätter jag punkt för sista raden.


       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0