2008-10-06

Yttligare två personer som man känner som fyller idag. Grattis Pappa och Ellen!

Första gången som jag sitter ner på hela dagen förutom när jag åt mat förut. Är typ trött i benen, inte van att ha så mycket att göra att man inte ens slänger sig i soffan en stund under dagen. Har grejat i stallet, longerat Wilma, gått långpromenad med Toffe, storstädat hela huset (tog 3½ timme fast de inte ens var stökigt!!), lagat mat, handlat, bakat muffins och hallongrottor, borstat en dammig häst så nyser som fan nu och sen hämna jag här efter en stund på telefon med mor min.  Känner mig som en husmor ungefär!
Undra om det kommer hända något på vågen om man fortsätter så här med stallet och hunden och allt? Hoppas verkligen det för efter sånna här dagar så är man inte i tså sugen på att ställa sig på crosstrainern. Har iaf varit lite duktig och kört lite styrka dom senaste dagarna och hoppas på att det kompleterat med ca 2 timmars promenad (sammalagt) med Toffe ska hjälpa.

Måste köpa hårfäg, ser nästan flintis ut med den ljusa utväxten. Har bestämt att ändra färg (igen). Resultat får ni väl se sen... Måste ju trots allt fäga det först!

Imorgon kanske det blir en tripp till Emelie, Johan och Kevin för att se hur dm mår, men första ska vi röja i hagen. Får se hur lång tid det tar.

Nej, nu ska jag smaka på mina bakverk (det har jag hört att man ska bli smal av)


Jag gillar henne!

Kommentarer
Postat av: ellen

tack gummsi! ja erkänner at ja inte vet när du fyllde år för ja är värdelös ja vet inte ens när min mamma fyller år:P ta det inte personligt, du vet hur ja är:P

2008-10-09 @ 11:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0