2008-10-05

Idag har jag haft min första dag som hästägare. Inte så jobbigt eftersom jag knappt gjort något annat än att ge mat, släppa ut, skälla på Leo, borstat och myst lite med henne. Kan nog leva med detta liv. Tyvärr så har vädret idag inte velat att man ska vara ute. Men jag har trotsat! Först stallet mellan 8-10 och sen hunden 10- 10-30, frukost osv sen har jag varit ute ett par gånger och beundrat min kära häst innan vi tog en promenad i skogen med Toff. Har även ätit pizza idag med grannarna. Det var trevligt även om jag inte var så hungrig. Btw, berättade för mamma om mitt hästfynd idag. Hon tog det rätt bra. ;)


Fnatt kom först


Sen kom Floff


Sist, Svanken (bilden gör det ännu värre eftersom hon står i backe)



Men på första plats kommer Loffen, både i tid och rum!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Saknar dig, sis! <3

2008-10-06 @ 07:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0