2008-10-04

Vilken dag!!!

Den började som vilken annan dag som helst. Gick upp till stallet och pratade med Lisa om hon hade fixat något schema så jag kunde få börja rida lite snart. Helt plötsligt från ingen stans ställer hon frågan om jag vill ha en häst. Vadå om jag vill ha en häst, klart jag vill det. Men det går ju inte. Vi har inga fasta jobb eller någon ekonomi över huvud taget typ. Men hux flux så fick jag en fux. Den kommer IKVÄLL! Haha, så kul, jag vet inte vart jag ska ta vägen!

Jag vet inte ens vad jag ska skriva, men på något sätt så blev jag iaf hästägare på ett par timmar. Hästen heter Wilma och är 17 år, avels märr. Det är ungefär vad jag vet. Här är hon...


Wilma

Kommentarer
Postat av: angelica

men åååh, va avis jag blev nu!!

GRATTIS, va kul!!



ang, bloggen - behöver du hjälp så säg till bara så kanske jag kan trixa till det lite åt dej! :)



hälsa olof.

ha de fint!

2008-10-05 @ 21:59:43
URL: http://toxico.blogg.se/
Postat av: :)

fin häst

2008-10-08 @ 18:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0