2008-10-03

Tiden går så fort, nu är det redan helg igen. Men är man hemma hela dagrna så märks det ju knappt någon skillnad. Men nu är det iaf fredag kväll och dagen har varit skön. Fint väder fram tills vi precis kommit in med Toffe efter eftermiddagsprommisen då började det regna och åska men det gjorde mig ingenting för då var jag i full gång med att ta reda på vad som behövdes handlas för att göra gryta. Har nämligen aldrig gjort det förut (kanske i hemkunskapen någon gång men). Åkte och handla och gjorde vad jag tycker var en mycket god gryta. Blev stolt över mig själv. Har även tagit tag i lite saker som att tex ringa till skatteverket com jag var tvungen och ringt jobbet. Annars har dagen mest spenderats utomhus med älsk, toff och fnatt.



Imorgon ska jag jobba om tandvärken lagt sig. Börjar bli mer än trött på det här nu.
Skulle iaf inte sitta helt fel med en lön denna månad så måste ju komma igång att jobba på riktigt! Har så mycket jag vill spendera pengar på!!! Typ kläder, tatueringarna som ligger i mitt bakhuvud och vill placeras på kroppen, min piercing som jag faktiskt skulle kunna göra den här månaden efter som det var tänkt så, men för en gång skulle gick hjärnan före hjärtat och jag tänkte att det var bäst att ta reda på om man kommer få några pengar framöver innan man slösar bort alla man har. Vill även göra klart alla rum i huset som jag har bestämt in i detalj hur jag vill ha dom... Men mest av allt vill jag bara bli av med tandvärken. Tur att jag iaf har världens bästa pojkvän som tar hand om mig i dessa svåra dagar. Haha.


I love you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0