2008-10-28

Idag har jag varit rökfri i 3 dagar. Grattis till mig. Det bästa av allt är att jag inte kompleterat med snus, nikotinplåster eller något annat och har faktiskt mått ganska bra :) Är iosf rätt trött och seg, men det är bara en kortare period hoppas jag!

   


Nu börjar mit nya liv, jag ska se till at inte vara beroende av något dåligt typ nikotin, socker eller något sånt! Dessutom ska jag och Olof börja träna. Han hittade någon bra sida där det fanns ett bra träningsschema, veckorvis. Det ska vi börja följa, + att godis, chips och snacks, läsk, saft, bullar, kakor, snabbmat och allt sånt där onyttigt ska jag näst intill* avstå fram till jul. Ska också lära mig att sluta äta när jag är mätt och inte när jag inte orkar mer... Dvs, jag ska inte banta, bara lära mig att äta rätt.
*Okej om jag vill ha en lussekatt och ett glas julmust på lucia. ;)

Stötta mig nu, okej? :)

Kommentarer
Postat av: ellen

vadå för vecko shema????? ge mig!

2009-01-08 @ 22:27:44
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0