2008-11-30

Första advent. Hade längtat tills den här dagen, både Olof och jag skulle vara lediga. Jag hade tänkt baka lussekatter och så lite glögg till det. Det blev dock ändrat i mitt schema så jag har jobbat 11-20 idag med huvudvärk som under dagens gång utvecklats till migrän... och när jag kom hem så möttes jag av en tjurig karl och nu så är hela den här första advent förstörd. Har inte någon sån här adventsljusstake som man tänder ett ljus varje söndag heller. Har en känsla av att den här julen inte kommer bli det minsta lik "en riktigt jul" så som jag haft det i hela mitt liv innan. Känns förjävligt om jag ska vara ärlig, men vem vet det kanske ornar upp sig. Just nu känner jag bara för att se på allt negativt och tycka synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0