2008-11-28

Kändes att man inte jobbat på ett tag när jag kom hem fårn jobbet igår, hade så ont i hela kroppen, alltså det kändes som att jag hade världens växtvärk och det gick verkligen inte bort, kunde knappt somna för benen gjorde sig påminda hela tiden. Nu har jag iaf sovit några timmar. Det blir en sväng till stallet och så iväg till jobbet vid 14, personalmöte och sen jobba till 23.

Imorgon blir det jobb mellan 12-23 och på söndag 11-20. Sen är jag ledig två dagar och så jobbar jag 17-24 på onsdag. Utan raster, jobbigt men pengar är pengar.

Räkningarna är betalda nu och vi är fattiga som kyrkråttor, så om någon tänkte råna oss så rekomenderar jag att vänta eller att välja något annat offer för en bättre summa pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0