2008-11-27

Hela förmiddagen har jag ägnat åt mina djur.. Eller ja inte katten då, men hon klarar sig nog bäst själv. Har gjort alla stallsysslor, borstat Wilma noga och muggen ser bättre ut :) Sen blev det en sväng i skogen på Wilma och Toffe fick följa med. Var lite nervös för jag har aldrig varit själv i skogen på Wilma när Toffe varit lös, men det gick jätte bra. TOffe stannade vid vägen och allt så som man hade hoppats ;) När vi kom tillbaka fick jag flytta runt lite på hästarna eftersom Blomman måste ha en sällskaphäst i stallet. Upptäckte sen att Toffe var totalt nerlerad så då tog jag in han i duschen och schamponerade honom.

 


Nu är det iaf dags för lite egentid innan jobbet. Har tänk att tiden ska fyllas av 45 minuters träning, någon form av lunch, kokt ägg och morötter kanske? Har typ inga grönskaer hemma så det ser ut att bli en sådan lunch. Ska väl såklart ta en dusch också så blir det fix innan jobbet.

Jobbar 17-24, ett skönt pass eftersom jag hört ryktas om att det inte är fler än 25 gäster ikväll :) Ungefär hälften mot vad vi brukar ha så det ska bli skönt. Imorgon är det personalmöte, vet inte om jag kan ta mig till jobbet då så måste kolla upp om det är obligatoriskt, har för mig att det inte var så... Nej, men om jag ska hinna göra det här utan att stressa är det dags att jag sätter igång med tränignen nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0