2008-11-26

99 saker du kanske inte visste om mig!

1. Ditt namn -  Maja Linnéa Rothman
2. Exakt ålder -  19 år och 10 månader och 30 dagar eller något sånt. 
3. Vart bor du -  Ålberga
4. Bor tillsammans med - Olof
5. Husdjur -  En hund, en katt, en häst 
6. Färg på ditt hus - rött med vita knutar
7. När är du född - 890127
8. Klass - Hv3a fram till i våras
9. Vilket år tar du studenten - jag tog studenten 2008 
10. Något jobb - Ja, två stycken, ett som florist och ett som servitris 
11. När ska du sova ikväll - Förmodligen direkt när jag komemr hem från jobbet vid typ halv 1 
13. Duschat idag - Nej
14: kramat nån idag - Nej
15. Pussat någon idag - Kanske Olof, men i sömnen i så fall. 
16. Vad har du ätit - Havregrynsgröt
17. Dagens klädsel - Jonas mjukisbyxor och Hennings tröja... 
19. Dagens sötnos - Toffe, för han har varit lydig hitills
20. Dagens roligaste - Har inte hänt så mycket roligt idag hitills 
21. Har du många vänner - Hos mamma och pappa och runt om i landet, men tyvärr lite få här vid oss...
22. Hur många har du kysst - vänta, jag ska hämta mitt anteckningsblock...
23. Vem kramade du senast - Olof 
24. Hur många vill du ha sex med - alla i hela världen, men nej. Jag nöjer mig så bra med Olof 
25. Hur många har varit otrogna med dig - Med mig..? Ingen vad jag vet...
27. Har du pojk-/flickvän - Yes
28. Vem pratade du med i telefon senast - Mamma 
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det - Sabina "Det blir kanon!:)"
30. Film - Åh, jag vet inte... 
32. Låt - Gillar T.I - Livin your life :)
33. Mat - Taco!
34. Dryck - Vatten
35. Stad - Linköping
36. Land - Italien kanske.
37. Ämne i skolan - Helt ärligt, inget, är så glad att jag slipper skiten nu.
38. År - 2005-2008 - Flytten till Norrköping och alla underbara människor och upplevelser där! 

SENASTE: 
39. Personen du tänkte på - Olof
40. Personen du kysste - Olof
41. Gången du spydde - Förra söndagen 
42. Gången du grät - Några dagar sedan
43. Pizzan du åt - Kommer inte ihåg 
44. Gången du var i göteborg - Typ 1½ år sedan 
45. Gången du var i stockholm - Förra onsdagen 
46. Gången du var full - Förra måndagen
47. Gången du var hög - Ett år sen ungefär
48. Personen som såg dig gråta - Olof

ANTINGEN ELLER: 
49. Svart eller vitt - Svart
50. Hund eller katt - Båda
51. Ut och festa eller hemma och mysa - Hemma och mysa 
52. Tv-spel eller datorspel - Inget utav det
53. Singel eller upptagen - Upptagen 
54. Lunarstorm, helgon eller playahead - Eh? 
55. Ragga eller bli uppraggad - Ragga
56. Big brother eller paradise hotel - Det var en tuff en, men måste nog säga Big brother 
57. Svart hår eller blont - Beror på årstid
58. Blåa ögon eller bruna- Bruna
59. Choklad eller lakrits - Choklad!
60. Göteborg eller stockholm - Stockholm 
61. Högerhänt eller vänsterhänt - Höger 
62. Coca cola eller fanta - Cocacola
63. Pizza eller kebab - Olika 
64. Randigt eller prickigt - Båda är fint 
65. Älska eller älskas - Älskas 
66. Leva eller dö - Leva 

ANTAL: 
67. Personer du älskar - 6 som står närmast hjärtat 
68. Personer du hatar - 3
69. Personer som sagt jag älskar dig - Jag har faktiskt inte räknat, men några stycken :) 
70. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period - Har inte räknat det heller och inte lagt något på minnet
71. Glassar du ätit på en dag - För många
72. Festivaler du varit på/ska på detta året - 1
73. Gånger du haft minnesluckor - 1 gång 
74. Piercingar har du - 2 piercingar, 2 uttöjningar och 4 örhängen, vet i fan vad som räknas som piercing här. 
75. Tatueringar har du - 2 stycken
76. Personer du saknar just nu - 3 stycken
77. Gånger ditt hjärta brustit - 2 gånger

VEM: 
78. Vill du kyssa nu - Olof, kan inte neka Wienhandl heller ;) 
79. Ska du träffa imorgon - Folk i simhallen och Olof
80. Sjöng du senast för - Förmodligen Smula
81. Hade du senast en msnkonversation med - Johan
82. Spelade du tv-spel med senast - Olof när jag kom hem från akuten förra året
83. Vill du ta med på en romantisk resa nu - Olof förmodligen
84. Vill du kasta en sten i huvudet på - Får man välja 3 personer?
85. Förtjänar att dö - Jag känner inget sånt hat mot någon just nu
86. Vill du sova brevid inatt - Olof

VAD: 
87. Gör dig glad - Överaskningar, resor, shoppa, djuren, Olof, inredning
88. Gör dig ledsen - Oftast tankar
89. Vad vill du helst göra nu - Få massage för min rygg 
90. Önskar du att du slapp göra - Jobba ikväll 
91. Vill du ha nu - För mycket pengar
92. Önskar du dig i julklapp - all i want for christmas is you! 
93. Längtar du till - Lönen!
94. Tycker du om dina betyg - Helt okej 
95. Ångrar du i ditt liv - En kväll i Norrköping
96. Är det bästa som har hänt dig - Olof!
97. Ska du äta idag - Vet inte ännu
98. Föredrar du, sommar eller vinter - Både och, men älskar ju sol och bad så det får bli sommar.
99. Skulle göra din dag bättre - Om min chef ringde och sa att jag inte behövde komma ikväll, men att jag ska skulle få betalt för det här passet ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0