2008-11-25 (22.00)

Vad långa dagarna blir när man går upp vid 8... Och vad trött man blir. Jag är bortskämd med att i 99% av fallen slippa gå upp tidigt... Som påföljd på min "långa dag" så somnade jag i soffan vid typ halv 7 och sov till 9. Då var det bara att dra på sig träningskläderna och ställa sig på crosstrainern. Var sjukt seg så blev bara 20 minuter idag, lite styrka på det så man kan sammanfatta det som ett lätt träningsprogram på 30 minuter. Bättre än inget alls. Nu väntar jag bara på att det ska bli lite varmare vatten innan jag bestiger duschen. Har varit riktigt duktig med maten idag med och nu ska jag fan kämpa som ett as fram till jul med allt vad mat och träning heter för så bra resultat som möjligt. Härligt att veta att det är fler som kämpar med vikt och så, blir ju mer peppad då, när man vet att man inte är själv lixom.

På tal om ingenting alls så har jag väl glömt nämna att vår hund ska bli pappa. Jo då, Ronja hade minsann valpar i magen så det blir en riktigt julklapp :)


Far & Mor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0