2008-11-24

Nu ha jag ringt till jobbet och fått veta vad det var för pengar jag fått in och varför jag inte fått något lönebesked eller något, pengarna var iaf sen Oktober och novemberlönen får jag15 december, det är ju lite tråkigt eftesom alla räkningar ska betalas innan det, men skitsamma, det ser ut som att vi överlever denna månad också. En dag i taget. Har longerat min polle idag och hon verkar bättre, det känns också bra. Ska träna senare och Toffe orkad jag inte gå så långt med med tanke på all snö, men han busade runt i snön i två timmar ändå!

föresten, det är sant, bara en månad kvar till julafton. Helt sjukt. Var tvungen att börja med adventspyntet nu;






Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, gud vad mysigt du får till det, sis ;) Toffe ser ju nöjd ut oxå, skulle jag med göra om jag var han. Pusspuss!

2008-11-24 @ 17:21:31
Postat av: suss

Vad mysigt med julpynt, ska också pynta i helgen=)

2008-11-25 @ 11:15:52
URL: http://rocknroses.blogg.se/
Postat av: Sanna Ekorren

wow,får ju värsta julkänslorna när man kollar bilderna:)

så Mysigt:)<3

2008-11-25 @ 15:40:07
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0