2008-11-23

Helt sjukt, slängde mig framför tvn nyss och så var det reprisen från idol som jag inte följt över huvud tage... Men i vilket fall som helst såslötittade jag lite på det och helt plötsligt så dyker Sofia upp där i rutan. Haha, här känner jag typ 3 personer i Nyköping och så är en av dom på ett tvprogram som halva Sverige tittar på. Sofia och jag jobbar alltså tillsammans så jag känner henne inte så väl men ändå! Fan detta måste jag verkligen ta upp med henne nästa gång vi ses... Känns nästan som att jag är känd nu för att jag jobbar med Sofia som är bästa kompisar med vem det nu var.. Hon som åkte ut iaf :P

Frågan är vad man ska hitta på idag. Är på inredningshumör, men kan inte göra så mycket åt saken. Fick massa adventsgrejer av mamma så vill typ hänga upp allt sånt, men känns lite tidigt...

Nej nu ska jag göra något annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0