2008-11-23 (22.41)

Den här dagen har sett ut som vilken ledig dag som helst i mitt liv. Djuren, Olof, stan och träning har stått på schemat. Har också fått äta tacos, det är så sjukt gott! Älskar't. Ensam mamma söker final kväll också, jag och Olof hade gissat rätt på vilka alla tre skulle välja och jag undrar bara nu vad man ska spendera söndagskvällarna med att göra... Ehh, det börjar väl någon annan skit att börja titta på och se till att inte missa ett avsnitt utav :P

Imorgon jobbar Olof igen men jag är ledig som vanligt typ... Ska longera Wilma, gå långpromis med Toffe i skogen, träna och så får vi se vad dagen har att erbjuda mer.

Jobbar på Onsdag och då måste jag ta reda på hur det egentligen ligger till med min lön, för jag fick en lön den 14 nov på en skitkonsig summa som varken kan vara från oktober eller hela vägen fram från jag började tills jag fick lönen. Fattar ingenting, men om det är under hela perioden så har jag tjänat typ lika mycket som 3 dagar i blomsteraffären, så hoppas verkligen inte att det är så... Behöver varenda litet öre nu. Har nog iaf sparat igen rätt mycket när jag skippat ciggaretterna. Om man tänker att jag rökte för ca 300 kr i veckan och har varit rökfri i en månad nu så är det ju alltid något. Eller jag ska inte ljuga för jag rökte ett paket på kryssningen, men inget annat iaf. Hoppas på så mycket jobb jag kan få nu fram till jul och efter det med iofs. Helt ärligt så älskar jag att gå hemma hela dagarna och bara ta dagen osm den kommer, pyssla i stallet och greja, men hur kasst är det inte att aldrig ha några pengar över till något kul. Jag vil kunna ha pengar så jag kan fixa klart i huset, tatuera mig, gå till frisören, fixa körkort och allt vad fan man nu behöver pengar till...

Nej, nu är det nog dags att lägga huvudet på kudden.

Kommentarer
Postat av: anje

du är inte ensam om att vara fattig, vi kan slå oss ihop! jag har dragit ner på studietakten nu så om csn är griniga måste jag betala tillbaka en summa, gah! mindre kul innan jul. barnen lär få hemmagjorda julklappar.. :/



kul dock att läsa att min man inte är den enda som följde mammorna! :) vi gissade rätt vi oxå faktiskt! :D

2008-11-24 @ 08:52:32
URL: http://toxico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0