2008-11-20 (19.29)

Okej nu har jag faktiskt försökt göra det bästa jag kan av den här skitdagen, men det går fan inte bra nu, allt jag skrivit nyss försvann av någon anledning så nu får jag skriva det igen. Jag har iaf lyckats rota reda på lite mat och fått mig det. Har också bakat chokladbollar och vräkt i mig dom till en film jag laddade ner, pineapple express, rätt kul om man itne vill ha en seriös film utan bara skit att skratta till. Jag kunde faktiskt skratta åt den. Har också efter femhundaelfte gången lyckats få fart på pannan och fått upp värmen i huset och tagit en varm dusch. Snart börjar du är vad du äter, då ska jag ha ångest över chokladbollarna och peppa inför ett sent träningspass och yttligare en varm dusch. Jag älskar att duscha.

  


Imorgon måste jag och Olof åka in till stan och handla lite inför lördagens aktivitet. Då kommer mamma, pappa, mormor, morfar, Mollo och Lena hit och ska göra dörrkransar och äta mat. Vi måste handla hem en halmstomme, dekorationer och blommor. Hittade btw massa plattmossa idag som jag ska plocka imorgon!  Måste också köpa mat för nu ekar det i såväl kyl, frys och skafferi. Hårfärg är ett annat måste, även om jag får hålla igen på annat den här månaden för att pengarna inte finns så måste jag få färga håret för jag ser både gråhårig och tunnhårig ut i hårbotten om mitt röda hår. Mammas dörrkrans hon gjorde förra året;

  


Jag måste fan börja söka jobb nu, för jag pallar inte att knappt ha råd att leva. Hoppas på att blomsterbutiken behöver extra hjälp till jul och att jag kommer få en saftig lön från Wreta så man slipper leva på sparlåga efter jul. Men vill fan i mig ha råd att köpa julklappar till min familj, känns förjävligt om vi inte ska klara det. Jag ska sälja mina fonder nu och ge tillbaak pegnar till Olof, resten av pengarna ska jag köpa julklappar för och sen sätta in på sparkontot som är tommare än tomast.



Gud vad jag bloggar idag, jag gillart... Känner för att skriva hela kvällen, men nu blir det först du är vad du äter, nytt läge, träning, dusch och så kanske ett till blogginlägg på det sen ;)


Kommentarer
Postat av: Lillsis

Saknar dig, sis! och jag älskar (det vet du redan, men ändå) att läsa din blogg! Och du vet att jag finns här om du mår dåligt. Älskar dig! PUSS <3

2008-11-20 @ 20:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0