2008-11-20 (14.20)

Jag vill inom snar framtid: 
  • Bli av med dessa extra kilon som förföljer mig
  • Skaffa ett vettigt jobb som man tjänar pengar på
  • Att min häst ska bli frisk så man slipper all skit
  • Få körkort så jag kan ta mig någonstans på egen hand
  • Ha möjlighet att träffa dom som betyder mycket när jag vill
  • Gå på hockey eftersom jag inte gjort det en enda gång denna säsong
  • Att hela mitt liv ska ordna upp sig
Jag vill idag:
  • Att den här dagen inte ska vara rutten
  • Att min ruttenhet inte ska gå ut över hunden som jag just nu bara tycker är jobbig
  • Ha ork att träna
  • Att det ska finnas varmvatten utan att jag måste ner och tända upp och vänta i 2 timmar innan jag kan duscha
  • Slippa vara själv till 23.00
  • Att någon kom hit med massa snacks och en skitbra film som jag kunde dö till i soffan, utan dåligt samvete
  • Att hela mitt liv ska ordna upp sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0