2008-11-19 (21.40)

Fan om jag skulle trotsa mig själv och gå ut och röka... Är grymt sugen nu och det kan ha med att jag rökte på kryssningen. Har cigg kvar och det skulle inte sitta helt fel med en faktiskt...

Kvällen går långsamt när man är själv hemma och jag är dålig på att fördriva tiden... En timme kvar tills Olof kommer hem från jobbet. Suck.

Imorgon ska jag åka med Olof in till stan och simma, det är så grymt skönt. Längtar redan nu!

Måste också borsta igenom Wilmas ben noga, noga, noga för hon har tendens till att få mugg upptäckte jag idag. Hon är förövrigt fortfarande svullen på benet och jag kan inte rida. Bihålsinflammationen har lagt sig, sista dagen med pencilin imorgon. Veterinären ska kolla på hennes ben imorgon med om jag är hemma när hon kommer hit. Hovslagaren var här i måndags och så är det dags för avmaskning snart. Visst att jag fattade att det är mycket jobb med att ha häst, men så här mycket utgifter och fel är fan inte normalt! När jag hade Rasmus så kan jag minnas att han var halt en gång och att han hade ont i knäna, men det var ju bara att smörja så var det inga mer problem. Honom hade jag fan i 6 år! Hoppas verkligen att det här kommer avta snart för annars kommer jag inte ha råd att behålla henne. Nej, nu blir det en cigg på det här, blir ju upprörd!


Jag vill kunna rida igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0