2008-11-16

Skulle varit en jobb dag idag, men efter att jag fodrat hästarna och ätit frukost så började må döds illa och därmed blev jag hemma idag. Somnade om och sov till typ halv 1. Pratat i telefon med Sabina och peppat för imorgon...

Fan vad jag längtar tills imorgon, ska bli så grymt kul att festa loss med min girls!

Fan vilken olycklsfågel till häst jag skaffat... Upptäckte idag att hennes högra bakben var typ dubbelt så stort som de andra benen, kände på det och hon var jättevarm, men hon var så blöt och lerig, så får vänta tills ikväl och bortsa av och känna ordentligen på henne... Eftersom hon redan äter pencilin så tänker jag låta henne vara i ett par dagar innan jag ringer ut en veterinär igen om hon inte blivit bättre då.

Nej, nu ska jag göra något vettigt... Ska man föresten träna när man mår illa? Inte något att rekomendera tror jag, då blri det vila diag med.. fan komemr ju ha uppehåll iträninge flera dagarnu. Tränade inte igår heller och kommer inte träna när jag är på kryssningen såklart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0