2008-11-14

Undrar vad det är med mig, vaknade tjugo över tolv idag och fick panik eftersom ingen varit ute med hunden, men han var så glad så... Men iaf så har mina planer för dagen ändrats något mot vad jag tänkt mig innan... Inte för att jag sov för länge, det spelar egentligen ingen roll eftersom både jag och älskling är lediga idag. Men pga vädret, det blåser och regnar ute. Inte så man blir sugen att dra på sig tränigskläderna och ge sig ut och jogga. Inte heller särskillt lockande att slänga på sadeln och rida eftersom vi inte har något ridhus. Jag klarar inte på det för jag är glad att det finns en ridbana över huvud taget. Men just idag hade det varit skönt med ridhus. Har ju int eridit på min polla på över en vecka eftersom hon går på pencilin så jag är ju sugen, men ändå inte i detta väder.

Vad blir det då av denna dag... Jag kan ju passa på att tvätta alla stall- och träningskläder om jag ändå inte tänker träna, eller så får jag ta tjuren i hornen och ge mig ut i regnet. Det är ju trots allt fredag så man skulle ju vilja passa på att göra något kul tillsammans, men vi har inte några pengar så vi kommer vi inte långt. Eftersom jag dessutom ska skärpa mig mer med mat och så, så kan vi ju inte laga något smarrig mat och krypa upp i soffan med massa godis... Kan tänka mig att det blir en slödag i soffan hur som helst.

Nej, jag börjar med styrkan nu så ska jag fan ge mig ut och jogga sen, jag trotsar vädret. För det finns inget dåligtväder, bara dåliga kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0