2008-11-13

Denna dagen har gått för fort för att jag ska ha haft någon chans att hinna med att göra något vettigt...

Det kan ha mycket med att jag inte vaknade förrän halv 12 och skulle vara på jobbet vid tre, innan det var det tänkt att jag skulle hinna med stallet, även rida på Wilma, träna styrka, duscha, äta lunch, åka till Oxelösund och hämta ut mer pencilin åt Wilma, klippa Toffes klor hos veterinären, handla mat och sminka mig.

Jag hann med: stallet, äta lunch, åka till Oxelösund. klippa klorna, handla mat och sminka mig.

Väl på jobbet så glömde jag stämpla in, kändes bra att komma på det typ en timme innan man ska hem. Men som tur var så var jag ju bara där i typ två timmar. Vi hade mat och vinprovning av nya menyn och sedan en brandutbildning. Måste bara säga att det där stället lagar riktigt god mat och helt sjuka grejer som man aldrig skulle komma på själv, typ som i en dessert som dom hade gravad apelsin i. Hur skumt som helst, han tror ju inte riktigt på det så man får typ en chock när man får in en grymt salt apelsin i munnen, men tillsammans med det andra så blev det gott, gott, gott! Jag ska även få en egen utbildning i barskåpet, ska med andra ord få lära mig att vara lite bartender, fast mest kunna rekomendera olika saker som jag just nu inte har en aning om vad det är. Kommer förmodligen bli någon form av firmafest snart också och det känns bra, kan man få lära känna folk på jobbet lite bättre. Idag var förövrigt första gången jag fick se folk i civila kläder, iaf hälften av alla. Det var rätt kul. (Och bara så alla förstår det här rätt så snackar jag firmafest i det ursprung det kommer från från början, så inte alla Norrköpingflickor börjar undra nu!)

Nu sitter jag här och samlar krafter för att köra styrka nu istället, men är nog inte riiiktigt klar vid datorn än. Har kollat på du är vad du äter så nu jävlar blir det hårdträning fram till jul så hoppas vi på goda resultat. Ska öka min träning ännu mer nu, har kört likadant i två veckor och nu så blir det lite strängare med maten och mer konditionsträning. Iaf 5-6 ggr i veckan. Strykan fortsätter som vanligt morgon och kväll varje dag. Pusha mig nu!!! Jag vill tillbaka till min gamla kropp.


Smal tjej


Tjock tjej

Bilden är tyvärr bara typ 1 vecka gammal, men denna mage ska fan i mig bort!
En bra sak är att jag iaf är smalare nu än vad jag varit på över ett år, men det spelar fan ingen roll, min mage ska vara platt till sommaren och till jul ska jag nå mitt mål i centimeter runt magen som jag satte i somras. Har bara mellan 2-4 cm kvar, lite olika från dag till dag, men dom ska BORT!

Kommentarer
Postat av: ellen

jag har också en sån mage:PPP fast den ska väl också bort snart antar jag:)

2009-01-05 @ 20:41:07
URL: http://elliieoberg.blogg.se/
Postat av: Maja

Ja, vi får fan kämpa ihop :)

2009-01-06 @ 13:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0