2008-11-12

Varför har veterinären bara telefontid mellan 08-09? När man är ledig vill man int behöva gå upp så dags bara för att ringa ett samtal. Jaja, fick göra det i alla fall och hon tyckte att jag skulle fortsätta behandlningen på wilma till 14 dagar och det kommer bli skitjobbigt! Hon har ju redan börjat skygga när man kommer in till henne vid middagstid bara för hon vet vad som händer och så ska man hålla på i 9 dagar till. Efter det misslyckade försöket igår så kommer jag låta grannen göra det i några dagar till så får jag väl ge mig på det igen. Seriöst det var en skräck som jag inte visste om. Skakade i hela kroppen när jag stack in kanylen i henne. Jag var lixom inte rädd att göra illa henne utan jag var bara skraj.



Blev iaf en tidig dag idag och jag vet inte riktigt hur jag spendera dagen. Klockan är nu 11.05 och jag har varit i stallet, varit ute med hunden, plockat iordning i köket och bäddat, satt igång en maskin tvätt och skriver redan dagens blogg... Älskling är på jobbet, fast på utbildning och han är väl inte hemma fören 4 ungefär. Iblnad är det mer långtråkigt än skönt att vara ledig. Borde väl njuta för imorgon ska jag på utbildning på mitt jobb och sen blir det jobb hela helgen.

Försöker bli lite mer engagerad i facebook nu så lägger upp album så folk kan få en liten inblick i mitt liv.... Det är jätte segt att göra så där kan jag nog slösa bort några minuter iaf ;)

Jag kommer nog skriva två gånger idag... Minst, puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0