2008-11-12 (14.31)

Mycket rikigt, nu hamnade jag här igen. Har suttit och kollat på kort från massa olika fester, studetveckan och massa sånt. Är toksugen på att bli full för att vara ärlig. Var skitlänge sen, snacka om att den här kryssningen kommer sitta fint! Måste fan ta tag i det här, efter jul när jag inte jobbar lika mycket på helgerna ska jag fan se till att bli social igen. Kan inte bara låsa in mig här på landet förjämnan. Men kul grej är ju att det snart är nyår, sen kommer min 20 års fest. Det är bra uppvärmning för sen LOVAR jag er alla mina vänner att jag ska åka runt och hälsa på er, prata och kramas och ta ifatt allt vi missat den senaste tiden och så kanske ett par öl på det :)



Inget slår fan studentveckan, underbart väder hela tiden, underbara människor och så behövde man inte bry sig om något! Skolan var ju i stort sett redan slut och man hade jobbet på gång men var ledig. Då kunde jag verkligen leva i nuet, älska livet och bara njuta. Är ett rikigt skönt minne att tänka på tillbaka på en ruskig november eftermiddag.

Jag kanske kommer röka på kryssningen, tror inte att jag kommer klara att festa utan mina ciggaretter. Men kan ju vara stolt och berätta att jag inte rökt på 18 dagar. Men se bara bilden över, det passar så bra in på bilden, jag vill få röka då. Det är ju bara jag som bestämmer så det kan jag väl göra om jag vill. Grejen är ju att jag måste börja räkna från noll dagen efter... Och därmed blir dessa rökfria dagar obetydliga i räkningen. Vi får helt enkelt se om jag klarar mig utan dem.

Nej, nu ska jag ut och jogga innan det blir mörkt.

Kommentarer
Postat av: Andréa

NNEEEEEJ MAAAAJJJJJAA. Du måste klara trycket att inte röka nu när du har varit så duktig. Tänk så stolt du kommer vara efter kryssingen om du inte har rökt.. <3 ;)

2008-11-13 @ 18:14:43
Postat av: Lillan

Sööötaste syster! PUSS<3

2008-11-13 @ 19:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0