2008-11-11

Det bara skriker NOVEMBER om detta väder.

Man längtar till detta (eller julen?):



Kommer nog vara inne så mycket som möjligt idag. Hade tänkt ut och jogga, men en dag som denna ställer jag mig hellre på cross trainern. Måste ju dock ut med hunden, men har iaf gjort alla stallsysslor så jag kan nog stanna inne 95 % av det som är kvar av dagen. Tänkte passa på att städa huset, men har typ inga krafter till det. Har iaf satt igång tvättmaskinen, diskat upp all disk, vattnat alla blommor och bytt lakan. Så med andra ord måste jag samla krafter för att städa toaletterna och dammsuga. Ska tända upp i pannan också för det är sjukt kallt här inne, så kan det ju vara skönt att ta en varm dusch när man tränat. :)

Känner ett starkt behov av att fika med Sofia och Josie, åka till Helsingborg och festa och prata bort massa tid med Andréa, hälsa på syster, åka till min kära Robin. Med andra ord vara social med dom jag älskar. Ska ju i vilket fall som helst åka på kryssning på måndag och det ser jag fram emot enormt!



Josie, Andréa, Sofia <3


Jag & Robin <3



Detta uttrag ifrån "Ingen som har lust" av Lars Winnerbäck stämmer mycket bra in på hur det känns just nu;

"För det är ångest, tvång och höstsäsong,
och ekonomisk undergång.
Varje hinder är så tåligt och robust;
så det är ingen som har lust..."


Kommentarer
Postat av: Andréa

Haha, för första bilden på oss är så härligt, men saknar verkligen all tiden vi hade. För det andra, JAAAA, klart som fan du ska komma ner och parta loss snart :) Fan, saknar tiderna vi hade nu i skolan som fan <3

2008-11-11 @ 16:38:35
Postat av: Lillsis

Awww, söt-sis. Jag saaaaknar dig! Älskar dig! PUSSSS <3

2008-11-12 @ 06:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0