2008-11-10

Riktigt skön dag idag faktiskt.

Började med en sovmorgon och stallet. In till stan och simma i 40 min och bastu på det. Ner på stan och uträttade massa ärenden som jag behövde fixa. Bussen hem och ett långt samtal med Andréa på vägen. Promenad hem i regnet från bussen. Tog in hästarna och sprutade Wilma, usch jag gillar inte det. In och steka pannkakor, är föresten pannkaks kung, sabbade inte ens första panncaken. Lathet framför tvn och sne laga Wilmens täcke och så upp hit med bra musik och smaskig blogginlägg att läsa :) Om det inte vore för att det är så dyrt i simhallen så skulle jag kunna göra det här typ varje dag. Men får bli en gång i veckan när man dessutom kan få skjuts med pälsken in till stan.

Har nog inte så mycket mer på hjärtat, är trött och ska slänga mig framför tvn nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0