2008-11-09

Fars dag, grattis till alla pappor.

Jobbig dag idag, har haft farsdags-lunch på jobbet, två sittningar med typ för lite tid mellan så man knappt hinner duka om innan nästa gäng kommer. Lyckades också hälla en hel ramlösa över mig inför hela matsalen. Grattis Maja.

Fick också första höra från personalen att det faktiskt är sant att det spökar där (husen är trots allt från 1600 talet). Fick även ett smakprov på det när jag skulle gå runt och släcka i alla rum. Skulle gå in i ett hus som heter Villan som var låst och innan jag ens fått in nyckeln i låset så trycktes handtaget ner och dörren öppnades. Kändes jävligt creepy. Kan säga att jag var rätt snabb på att släcka ner där och gå vidare till nästa hus. Fick också några tips av dom andra i personalen;
1. kolla aldrig i några speglar i rummen
2. var beredd på att tv/radio kan gå på när som helst
3. om du sover över i rum 14 så kommer det låta från övervåningen hela natten (som om man mublerade om)
4. sover man i rum 4 så brukar någon gå runt och smälla i dörren till badrummet och även dra av dig täcket.
Det känns könt att jag inte alls är rädd för sånt här skit. Fan, det är det värsta jag vet!



Jag överlevde det iaf och nu är jag hemma i säkert förvar! Har lagat mat och gjort matlåda till min pälskling, kollat på ensam mamma söker och skrattat för mig själv åt Anettes barn och deras östgötska, har städat lite och varit ute med hunden också och myst med Wilma som verkar pigg nu! Nu ska jag vara träna och sitta här och vänta till pälsk kommer hem från jobbet.

Imorgon blir det att åka med han där där jag älskar in till Nyköping, först till simhallen och träna och basta lite ,sen ska jag gå en sväng på stan och uträtta några ärenden.

kommentar från min bror jag när sa att det var dyrt att ha häst så att han kanske inte får någon julklapp
" Henning säger:

varför måste du ha en häst då? ska fan börja kalla dig för bonnjävel."

En sista sak, hej hej på alla anonyma som skriver och till alla som vill att man ska läsa deras blogg när dom kommenterat. Det funkar inte på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0