2008-11-08

Ahhrg, känner verkligen inte för att jobba idag. Fast det gör jag väl typ aldrig, det är så sjuk jobbiga pass och det kommer väl inte bli bättre till julborden. Sen kommer jag inte få träffa älsklingen någonting idag knappt. Han åkte hemifrån vid 5 imorse, kommer precis så han hinner skjutsa mig till jobbet, jag jobbar till 24 sen är det typ hem till sängen eftersom jag jobbar förmiddag imorgon (tror jag iaf). Blä, segt som fan.

Undrar vilka som jobbar ikväll och hur stressigt det kommer vara, förmodligen bajsmycket gäster bara för att jag inte orkar. Fick btw veta av Sara att en kväll som förra lördagen (ca 9 timmars pass med rätt full matsal) går man mellan 30 000 - 60 000 steg. Förstår ni då varför man är trött? Jag vill med andra ord att ni ska tycka synd om mig.

Har inte gjort något vettigt idag, gick upp först vid halv 11 och var ute med hunden och sen upp till stallet en sväng och mocka och så blev det frukost och tidningen sen traskade jag upp hit och tänker sitta här tills jag måste fixa mig innan jobbet. Strejk känner jag bara. Eller iofs ska väl träna också men det gör jag ju i data rummet så det räknas knappt.

Igår var jag en gris och åt upp en hel påse never stop helt själv. Var grymt sugen på det så Olof fick skjutsa mig till stavsjö igår kväll fast att han var helt död. Det var väldigt snällt för jag kände mig nästan gråtfärdig, igen, när jag inte fått i mig varken socker eller ciggaretter. Men är ändå rätt stolt, idag är det exakt två veckor sedan jag rökte. Har tränat ordentligt sen dess och sen att jag har ätit godis tänker jag inte skämmas för. Har ändrat mitt liv rätt så mycket åt rätt håll ändå tycker jag, Nu blir det bara att dra ner på sockerintaget och sen ta det som ett nästa steg att sluta. Men tänker iaf vänta tills efter jul och så. Jag älskar julen men tyvärr ska Olof jobba på juldagen, undrar hur det blir då. Vi tänkte nog ha någon form av nyårs fest här i alla fall, så kom gärna hit :)

        
julafton 06                  nyår 06-07               nyår 07-08

Ska föresten bli sjukt kul att åka på kryssning, kunde inte varit bättre sällskap heller, umgås på tok för lite med mina barndomsvänner! Den veckan kommer över huvudtaget vara skön eftersom jag är ledig hela veckan och sen så kommer det gäster på lördag. Tyvärr hinner nog inte Ida komma hit och gadda mig på fredagen men det får vi ta en annan dag.

Nu låter inte min hund mig skriva mer...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå!

2008-11-08 @ 12:47:39
URL: http://alexaaaa.blogg.se/
Postat av: mojsan

Hejhej :)

2008-11-09 @ 15:05:15
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0