2008-11-06

Fan, måste ringa ut en veterinär till Wilma för hon har bihålsinflammation. Känns jävligt att man inte gjort något tidigare... Eller hon har ju gått på bisolvon i 6 dagar men det har inte hjälp alls så nu ska hon få stå helt och gå på pencilin :( Kommer väl klara av att inte rida men det är ju skittråkigt att man inte får... Får träna på annat sätt. Ska ut o jogga snart, fint väder idag så det blir nog skönt!

Den 21 kommer förmodligen Ida hit och ska tatuera mig. Vi bestämde tre stycken igår, men en är ganska stor så kanske gör dom två små eller den stora... Tror tyvärr inte att hon kommer göra alla tre samma kväll. Men har väl egentligen inte så bråttom med dom, men det är ju så kul! Tänker inte säga vad jag ska göra ifall någon gillar't och hinner göra det innan, så ni får se när det väl är gjort. 

Nej, dags att kolla till pannan så det finns varmvatten när jag kommer hem från joggingen. Puss

 

Kommentarer
Postat av: anje

hallå!

trevligt att nån håller igång o springer iaf, mer än vad jag fixar! ;)



har dåligt med internet hemma nu eftersom vi flyttat men så fort vi fått det kan jag hjälpa dej med designen. tänk ut hur du vill ha den, vilka färger o gärna typsnitt på rubriker o inläggstext, o även vilka bilder du vill ha med. enbart fantasin sätter gränserna så var inte rädd för ideér - om jag klarar det får vi se sen, haha!



ha de fint o hälsa olof.

kram!

2008-11-06 @ 14:18:04
URL: http://toxico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0