2008-11-05

Denna dag har gått förvånadsvärt fort. Började med promis med Toffe, sen in till stan och hämtade Neliah som vi skulle vara barnvakt åt idag. Handlade lite mat, hem och käka lunch, baka chokladmuffins och rulltårta med Neliah, pärlade lite och sen upp och hälsa på hästen och mata och klappa på den. Sen en liten snabb sväng på gungan innan det var dags att köra hem henne. När vi kom hem var det bara att börja städa. Hann nästan göra klart maten innan Calle och Jonas hittat hit. Blev en trevlig stund med mat, fika och massa bus med hundarna.

Har faktiskt svullat ordentligt idag och ätit muffins, rulltåta och druckit cola. Ångrar det lite, mest för att jag är så jävla mätt och har lite ont i magen. I övrigt har jag inte lika mycket ångest som jag brukar ha när jag varit onyttig, men det kan ha att göra med att jag redan för länge sen bestämde att jag skulle få äta onyttigt idag om jag inte fuskade innan. Blir iaf tränig ikväll även om det kanske är onödigt... Jogging och styrka imorgon.

Imorgon börjar Olof jobba igen. Känns skönt på alla sätt, han slipper ha panik över jobb, vi slipper ha panik över pengar och så har han något vettigt att göra om dagarna. Känns lite dumt att han kommer jobba heltid och inte jag.... Eller på ett sätt kommer jag typ göra det, kollade mitt schema igår och fick se att jag i stort sätt bara har 12 timmars pass framför mig innan jul... Haha, kommer ju vara död, men det är cash iaf. Ska för övrigt prata med min gode vän om tatuering nu när kassan säger annat.. Sen ska jag nog även beställa tid hos min riktiga tatuerare för mitt nästa projekt! yeay.

Den 17 november börjar min hel-lediga vecka med en kryssning till Håbo. Fest i min keps. Ska blir riktigt kul! Dessa personer ska medverka inklusive jag:



Gammal och suddig bild;
Becca, Johanna, Sabina



 


Kommentarer
Postat av: Lillsis

Saknar dig bigsis! Puss!

2008-11-05 @ 22:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0