2008-11-04

Jag är fan stolt över mig själv. Har varit ute och joggat idag med. Toffe skötte sig mycket bättre förutom att jag släppte honom sista biten och då var han lat och stannade så jag fick jogga tillbaka och hämta honom. Har även varit i stallet en sväng och gjort alla stallsysslor, hade ingen ork att leka med Wilma så hon får vila idag. Men var ju trots allt ute 1 ½ timme igår med henne så hon lider nog inte.

Joggarna

Ikväll blir det jobb mellan 17- 23. Känns helt okej för det är ändå rätt kort pass och inte så mycket gäster. Imorgon är jag ledig och då kommer Calle och Jonas på besök. Får träffa Jonas hundvalp då med, hoppas den går bra ihop med Toffe. 


Besökarna

Måste ringa mor min idag med, hon och pappa kommer hem från Teneriffa idag så måste ju kolla hur dom haft det och så måste jag se till att mamma tar med mig till ikea snart så man kan ladda upp med ljus, adventljustakar och sånt inför vintern. Min önskelisa är nästan klar nu och det är bra, för då slipper folk akut handla något onödigt till mig i julklapp, utan har god tid på sig att hita vad jag vill ha. Puss på det.


Turisterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0