2008-11-03

Då var denna jobbhelg också avklarad. Sjuk vad trött man blir av dessa stressiga pass! Skulle haft stegräknaren på mig i lördags, men glömde det och tog den igår. Igår var det mycket lugnare plus att jag jobbade 3 timmar mindre och gick lite mer än 10 000 steg bara på jobbet ändå! Undrar hur mycket jag gått i lördags... Haha, träning man får betalt är ju iofs inte fel, men man är ju totalt slutkörd när man kommer hem!

Idag är jag ledig och min dag kommer nog se ut ungefär så här
1. skriva klart bloggen...
2. träna
3. frukost
4. stallet, mocka osv
5. långpromenad med Olof, Toffe och Wilma
6. lunch

7. Städa i källaren och försöka få iordning så vi kan fixa klat vårat "hemmagym" vi ska ha där nere (har fått tag i gummimatta till golvet, wiho)
8. Städa resten av huset
9. träna

10. duscha
11. mat
12. soffan

Haha, nej jag schemalägger inte allt jag gör.

tillägg 20.08:
Har då nästan gjort allt jag tänkt göra idag, hann även sova typ 2 timmar på soffan och så vaknade jag av att Toffe skällde och då hade Olof fixat maten, dögott. Åt nästan för mycket, men bara nästan. Vill också informera om att jag förmodligen kommer äta godis idag, har sjukt abstinensbesvär just nu, är röksugen och godissugen och har den veckan i månaden som flickor inte blir gladare och snällare av. Känner mig typ gråtfärdig. Olof hade köpt mörk choklad åt mig, snällt, men det var typ en enda sorten jag inte gillar, så höll på att börja gråta ännu mer då. Suck, får väl fösöka ta migur det här på något sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0