2008-12-31

Nyårsafton. Dags att sumera året, ge sig själv nyårslöften osv.

Tänkte börja med en kort sumering av året då;

Januari 2008:
Året började med en redig baksmälla. Sen så bestämde jag mig för att bli nyttig, började med viktväktarna och gjorde mig riktigt hemmastad i Olofs lägenhet som jag flyttat in i. Fyllde också 19 år :)



Februari 2008:
Projektarbetsutställning tog upp en jävla massa tid i februari. Var också ledig från skolan i två veckor för jag skulle ha min praktik i mars till skillnad från alla andra i klassen. Bröt viktväktargrejen men fortsatte träna och höll mig i bra form.



Mars 2008:
Hade bihålsinflammation och var sjuk i storsett hela mars. Hade ingen praktik som jag hade längtat efter (florist kompaniet), träningen föll i bitar pga sjukdom. Sen var det påsk, Hanna och mamma fyllde år, jag fick tag på Vicky (gamla hästen), var ocks på emlia för första gången. Sen blev det vår.



April 2008:
Jag och Olof firade 1 år tillsammans, vi flyttade ut till huset, det var en jävla panik i skolan innan allt skulle börja bli klart inför studenten. Jag började umgås med Emelie, det var hockey i min hjärna konstant och så gjorde min första tatuering.



Maj 2008:
Ångest över allt ungefär, hur mycket skit som helst i skolan och man hade ångest och panik hela tiden och man längtade till studentveckan, men man ville ändå inte riktigt för då visste man att allt skulle ta slut efter det. Studentveckan började trots allt 28 maj, samma dag som älsklingen fyllde 24 år :) Sen blev det sommar.



Juni 2008:
STUDENTEN! Studentveckan är det bästa jag varit med om, så sjukt roligt och så mycket roligt folk man lärde känna och allt var bara så bra som det kunde bli. Sen tog allt helt plötsligt slut och jag började jobba på Hjortenbergs blommor och så var det midsommar på Vätö, tjemiddag i Sthlm med Sofia och Josefine och vätternfestivalen.



Juli 2008:
Jobbade i stort sett varje dag i juli, var i Kolmården också, Sabina och Ida var och grillade och badade massor också en dag när jag var ledig. Sen så gav jag upp mitt hopp med Vicky.



Augusti 2008:
Jobbade mest då med. Tatuerade mig, Mira döptes, vi fick Toffe och så hände det nog inte så mycket mer.



September 2008:
Jobbade ett par veckor på Hjortensbergs blommor, sen åkte vi till Gran Canaria en vecka. Kevin föddes och så blev det höst.



Oktober 2008:
Hade jävla problem med tanvärk i flera veckor! Jag blev hästägare, jag och Olof firade 1½ år tillsammas, började jobba på Wreta. Slutade röka och började med träningen på allvar igen.



November 2008:
Jobbade som ett as hela tiden, var på kryssning och sen hände det inte mycket mer.



December 2008:
Vi fick hundvalpar och så slutade jag jobba på Wreta, fick problem med magen (vet inte vad det var) är sjuk nu och så fick vi en lägenhet i Linköping. Ja det har jag ju inte sagt innan, men fick veta det igår. Vi flyttar alltså till Linköping sista januari, hästen måste jag göra mig av med och så blir det att ta nya tag där.


Kommentarer
Postat av: Lillsis

Så ni fick tag på lägenhet? :O Grattis, eller vad man säger? :) Men förstår att det känns tråkigt med Wilma.. vart ska du göra det av med henne? Sälja? Miss you sis!! <3

2009-01-01 @ 10:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0