2008-12-31 (14.26)

Ja, sen var det ju det här med nyårslöften.

Helt oväntat så tänker jag försöka bli nyttig ;) Nej, men jag har ju faktiskt börjat det är ju pga att jag är sjuk som jag inte tränat på ett tag, men det ska jag ta tag i så fort jag blir frisk. Mitt mål är att gå ner till 85 cm på det tjockaste på magen och stanna där (jaa, det kanske inte är så smalt, men det känns som ett rimligt mål just nu... (5 cm ner + att hålla kvar det).

Sen ska jag verkligen försöka få mer tid för mina vänner, vilket jag förmodligen kommer få när vi flyttar till Linköping. Men jag ska verkligen se till att ta hand om dom i min närhet som jag bryr mig om.

Så tänker jag forsätta vara världens bästa flickvän (A). Haha, nej men Olof ingår ju i en av dom i min närhet som jag bryr mig om. En av dom jag bryr mig mest om faktiskt så han ingår i både nära vänner och pojkvän så han är ju extra viktig!

Jag tror att jag tänker nöja mig med dessa nyårslöften så jag inte går runt med ångest i 11 månader för att jag inte kan hålla mina nyårlöften :)

Så vill jag bara till sist önska alla ett gott nytt år!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna Ekorreen

Va roligt att du flyttar lite närmare mej o alla andra nrkpgs folket;)<3

2009-01-03 @ 22:33:44
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0