2008-12-30

Känner mig lite bättre idag. Har nästan sovit hela natten och så har jag varit utomhus idag med.

Sitter och letar jobb nu, men lackar totalt för att det finns inget att söka. Så här såg de första annonserna ut på en sida: 
Hållfasthetsberäknare/Utvecklingsingenjör
Chef Fältserviceresurser
Teknikutvecklare inom VVS
Låsadministratörer¨
Eltekniker
VVS-inspektör
Bibliotikarie med inriktning mot naturvetenskap

Det kanske skulle vara något som passade mig? Nej, kanske inte. Jag funderar på att börja plugga igen istället. Mäklare vore kul, men svårt. Vad fan ska man göra?

Kommentarer
Postat av: ellen

men maja Bibliotikarie med inriktning mot naturvetenskap de vore väl nått haaha nää ja vet de suger med ekonomikris!!!!

2008-12-31 @ 00:40:56
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0