2008-12-22

Dan före dan före dopparedan

Ringde till veterinären idag och hon tyckte att jag inte skulle ge henne pencilin utan köra med jodopax, vilket jag hört ska framkalla canser, men körde med det ändå. Wilma fick spelet och trodde att hon brytit benet eller något, men det gick bra tillslut. Det är ungefär vad jag gjort idag. Somnade nämligen inte fören 4 i morse så sov bort hela förmiddagen, men det gör jag väl i vanliga fall också.

Imorgon bär det av till Borensberg för att fira jul. Nu är juldagen inte lika aktuell längre för Mathias stackarn kan inte följa med och då vill väl inte Emil med heller och Bella skulle jobba den 26 så det blir väl jag och Sanna och vi kan inte bestämma oss om vi ska ut i Lkpg eller Nkpg. Jag vill ut i Lkpg såklart, så då tyckte hon att vi skulle ut i Nkpg den 26 för då skulle maskinen spela på otten. Tyvärr så har jag utsläpp av hästarna den 27 så jag vet inte hur det blir. Yeah, det löser sig väl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0