2008-12-21 (21.18)

Fy fan vad jag itne orkar med sjuklingar längre. Med det menar jag först och främs min häst som med största sannorlighet fått blodförgiftning igen... Måste ringa veterinären för hon är svullen som ett basebollträ och varm som ett strykjärn... ajaj. Själv börjar jag tröttna något grymt på min mage. Har ont konstant och har inte kunnat träna på över en vecka. Som väl är så har min kropp inte fattat det än så jag har inte gått upp något, men vill gärna bära nyårsklänningen snyggt :/

Känner bara för att vräka i mig massa med onyttigt som jag får ont i magen av i vanliga fall för nu skulle jag väl typ inte märka någon skillnad. Men min kropp kanske inte går att lura till sånt


Jag vill ha en frisk häst och en ny kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0