2008-12-18

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Josie och Jessicas födelsedag och så har jag och Olof bott ihop i ett år. Grattis till oss :)

Idag har jag tillbringat halva dagen med att sova och den andra halvan i stallet, red och klippte manen på gammeltanten. Sen har vi klippt klorna på Toffe vilket är en av hans få hatsaker, men vi lyckades för första gången få alla klor klippta vid samma tillfälle, efter dom två första tassarna så tappade jag tålamodet och bestämde mig för att lyckas, det gjorde jag också. Är rätt nöjd faktiskt.

Imorgon bär det av till Täby för att träffa Olofs föräldar, inhandla dom sista julklapparna, äta mat och sen blir det övernattning. På tisdag åker vi hem till mina föräldrar för att spendera julafton där. På juldagen blir det utgång i Linköping, det ser jag verkligen fram emot :) Den 26 eller 27 så blir det att gå på mellandagsrea för att sedan åka hem igen. Nyårsafton spenderas förmodligen hemma om jag inte kan byta och ha utsläpp av hästarna på nyårsafton istället för nyårsdagen. Om jag kan ändra kan det bli så att jag firar in det nya året i Norrköping.

Känner att jag inte fått in den riktiga julkänslan än, men den kommer nog först när vi klär granen hemma hos mor och far. Det var allt för idag. Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0