2008-12-17 (15.16)

Idag har vi varit inne i stan och köpta medicin för magkatarren. Köpte även en julklapp till Olofs mamma och en födelsedagspresent till Olofs pappa. Sen har jag slagit in julklappar och lyssnat på p3. Det är tråkigt att vara hemma, men så grymt mycket skönare än att jobba. Jobbigt bara att jag mår dålig så jag orkar inte göra något, men jag är ju inte sängliggandes så jag blir ju rastlös också.

Nu sitter jag och lyssnar på Brittans nya skiva circus. Den är bra och jag gillar henne. Sen ska jag in och ta en lång varm dusch, plocka ögonbrynen, fixa naglarna och vara allmänt tjejig.

På fredag bär det av till Täby, ska "fira jul" i förväg med Olofs föräldrar. Sen funderar jag på att åka antingen till Josie och Sofia eller om jag ska bege mig till Norrköping på lördag. Känner verkligen att jag måste iväg hemifrån lite nu, bara hoppas på att jag mår bättre så jag kan åka.

Idag har jag och Olof varit tillsammans i 20 månader. Rätt länge ändå. Tyvärr har vi väl tappat glöden lite. Det blir väl så med tiden, eller?

Kommentarer
Postat av: ellen

nej åk till sundsvall!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-17 @ 18:46:29
URL: http://elliieober.blogg.se/
Postat av: Sanna Ekorreen

kom till Nrkpg!.Du är inte enda som gillar britney, lyssnar på henne nu^^ angående dej o Olof, det är nog bara en period du har just nu...som sagt med tiden förvinner oftast gnistan. Hoppas du blir bra snart!<3

2008-12-17 @ 20:36:07
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0