2008-12-16

Igår var typ den mysigaste dagen på massa dagar! Kom till Norrköping vid typ halv 1, mötte upp Sanna, sen kikade vi runt lite i affärer. Sen fick jag damp och ville åka ut till skolan, sagt och gjort. Men fick ångest efter typ 5 minuter så då åkte vi tillbaka till stan. Handlade julklapp åt Olof och Calle sen gick vi till Coffe house.


Toast! I love it!


Söt och suddig Sanna som äter :)


Sen när vi satt där och fikade så kom Bella, Mathias och Emil. Dom klaga på att vi satt ute så då drog vi vidare till Olareys. Drack öl vs. coca cola och sen ner till tåget för att upptäcka att jag var en timme sen, men kom iaf med ett tåg ändå!


Älsklingarna!

Väl framme i Nyköping jag gick jag och mötte Emelie, sen gick vi hem till Mia och Micke och drack kaffe och åt bullar. Fick gosa lite med Kevin för han vaknade till en stund. Hade världens spränghuvudvärk där men efter två koppar kaffe och två panodil så kändes det bättre. Dags att åka hem och sova.


Stora killen och tjejen med bitchiga blicken.

Idag blir det stall, ångest och jobb. Självklart så har jag ont i hela kroppen idag, vaknade med typ nackspärr, tandvärk, huvudvärk och kramp i magen. Men jag kan ju inte sjukskriva mig för då kommer alla hata mig när jag väl kommer tillbaka till jobbet. Känns jättekul, men det är bara 5 eller förhoppningsvis bara 4 pass kvar. Shoot me. Hoppas på att jag är ledig på fredag så vi kan åka till Täby.


Kommentarer
Postat av: Sanna Ekorreen

ååh vad mysigt:D behövde en sån dag verkligen! får bli snart igen! me love you<3

2008-12-16 @ 16:53:51
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0