2008-12-16 (14.30)

Kände att jag var tvungen att ringa sjukvårdsupplysningen. Vet inte vad jag ska säga om det svar jag fick, men tydligen allvarligare än vad jag trodde och tänkt... Men har iaf magkatarr/Magsår och ångest som är stressrelaterad. Grattis till det Maja. Sjuksrkiven nu då om jag får tag på dom jobbet. Kändes faktiskt skönt att någon som vet vad den pratar om kan säga att jag måste sjukskriva mig, men samtidigt så lät det så hilma allvarligt. Skulle jag fortsätta jobba som jag gör nu så sa hon att jag löpte stor risk att få magproblem för livet och behöva äta massa tabletter resten av livet också.

Det var nog bra att jag ringde. Bara att se hur jobbet tar det...


Kommentarer
Postat av: Lillan

Big-sis! Måste börja med att säga att du måste ta det lungt, jag är rädd om dig! Har du mycket ont i magen? Miss you! Puss

2008-12-16 @ 18:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0