2008-12-14

Är hemma från jobbet idag, olof fick komma och hämta mig tidigare igår för jag mådde sjukt dåligt. Sjukanmälde mig för idag redan igårkväll för jag kände mig inte fräsch. Det gör jag inte idag heller, men mår lite bättre iaf.

Imogon ska jag in till Nyköping och handla julklappar. Mathias kunde inte shoppa med mig i Norrköping och sen var alla biljetter på tåget slutsålda på vägen hem. Det blir alltså julshopping i all ensamhet, sen tänkte jag sola också är ju typ genomskinlig.

Pratade länge i telefon med Sofia igår och jag håller på att sakna ihjäl mig efter henne och Josie, ska åka upp dit efter nyår och hälsa på, se hur dom har det i läggan, snacka massa med skit och dricka vin.

Undrar om jag kanske skulle bege mig upp till stallet och greja så man har det gjort. Har typ inte ridit någonting på sista tiden, men jobbar ju sjukt mycket och när jag är ledig så är jag död. Efter nyår blir det nya tag, dags att få igång den där gamla märren. Då har jag väl mer tid också eftersom jag kanske är arbetslös.

Har tyvärr börjat kolla på lägenheter på tal om att bli arbetslös. Om varken j eller Olof har jobb efer nyår så lär vi inte ha råd att bo kvar här. Tråkigt som fan, men jag hoppas att det löser sig!

Idag är det föresten 3 advent och bara 10 dagar kvar till julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0