2008-12-12

Ledig idag, grymt skönt. Jobbade till halv 1 igårkväll, sen när jag kom hem så kunde jag inte somna. När jag väl gjort det så kunde jag knappt vakna. Olof ringde och väckte mig 20 i 1 och då hade inte ens Toffe väckt mig. Men då blev det städning av huset, stallet och så var jag helt slut igen. Huvudet dunkar, jag har haft näsblod för typ 5 gången på tre dagar och jag är obotligt trött. Det här jobbet håller på att ta livet av mig, men det är ju bara en vecka kvar.

Det som är bra med jobbet är att det ger mig pengar och hjälper mig att gå ner i vikt. Tack för det :) Imorgon blir det jobb 15-23 och på söndag 10-20. Sen är jag ledig på måndag och då ska jag handla julklappar. Mathias?

Pratade med Olle på msn nu och det känns skönt att trots att vi inte setts sen den 26 september så har vi fortfarande bra kontakt och kan prata om allt. Du är som en extra bror för mig och jag finns alltid för dig, det det du!



Kommentarer
Postat av: Mathias

Vi handlade inte julklappar, men vi träffades och drack öl, eller du gjorde det :) Ses igen den 25:e :D:D:D

2008-12-16 @ 20:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0