2008-12-11

Ska snart åka och jobba, men kände att jag behövde blogga lite först, hinner ju inte med det så mycket nu när jag jobbar 24/7 ungefär. Men idag har jag och Olof varit i stan, jag hälsade på lite på gamla jobbet och min chef kände typ itne igen mig :P haha... Sne så kollade jag på indiska och fick ännu mer insperation till vardagsrummet :D Letade julklapp till Calle men hittade inte vad jag var ute efter men köpte iaf julklapp till Henning och pappa. Sen fick jag damp och betedde mig som ett cp på Willys, vet inte vad som flög i mig, men jag var bara flamsig och Olof skämdes för mig. Efter det åkte vi till Mc Donalds och käkade. Onyttigt, men gott :)

När vi kom hem så blev det mys i soffan, Olof somnade och jag städade sålänge. Snart ska jag väcka honom för det börjar bli dags att bege sig till jobbet!


Jag behöver klippa mig,
tack för julklappen älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0