2008-12-09 (14.02)

Andra avdent och jag är ledig idag.

Skulle ha jobbat, men fick ett trevligt sms av min chef och hon tyckte att jag kunde få vara ledig ifag. Skönt tänkte jag och har städat huset, duschat och tittat på Jossan när hon red. Eftersom jag själv har duschat så kunde jag inte rida och så kommer jag inte heller träna idag, haha. Jo styrka, men inte så jag blir svettig för jag orkar inte tända upp i pannan igen så det blir varmvatten :P

Det blir nog en slappis dag känner jag, kanske ladda ner någon skojig film och bädda ner sig i soffan. Vet inte riktigt hur jag ska ta tillvara på en ledig dag som kommer så oplanerat. Har inte haft tid att planera något kul med någon, har inga pengar, affärerna är stängda och så jobbar Olof eftermiddag.

Den 15de (när lönen kommit)  hoppas jag iaf på julshopping i Norrköping med Mathias och så skulle jag väl klämma in en fika med Bella, Louise och Sanna också. Bara att hoppas att det funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0